آیا سرای ایرانی لوستر دارد ؟

سرای ایرانی یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های لوستر در ایران، مشتریان خود را قادر به خرید اقساطی کرده است تا بتوانند بدون نگرانی از تمام شدن نقدینگی، لوستر مورد نظر خود را خریداری کنند. در این مطلب به بررسی شرایط اقساطی خرید لوستر در منازل ایرانی می پردازیم.آیا سرای ایرانی لوستر دارد ؟

فروشگاه اینترنتی مالو برترین تولید کننده و فروشگاه اینترنتی لوستر های باکیفیت در ایران

لوستر کریستالی 8 شاخه کد 1338


مزایای خرید اقساطی لوستر از سرای ایران:


در ادامه به برخی از مهم ترین مزیت های خرید لوستر از سرای ایرانی می پردازیم.
انعطاف در پرداخت: سرای ایرانی شرایط پرداخت متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا با توجه به توان مالی خود تعداد اقساط و مبلغ هر اقساط را انتخاب کنند. این تنوع گزینه های پرداخت به شما این امکان را می دهد که برای طیف وسیعی از مشتریان با بودجه های مختلف، لوستر خریداری کنید.آیا سرای ایرانی لوستر دارد ؟
بدون نیاز به ضامن: بر خلاف بسیاری از فروشگاه های دیگر، سرای ایرانی برای خرید واحدهای استاندارد نیاز به ضامن ندارد. این امر خرید طرح های سرمایه گذاری را برای افرادی که به شخص مورد اعتماد دسترسی ندارند آسان تر می کند.

تنوع در انتخاب محصول: تمامی لوسترهای سرای ایرانی ایرانی و خارجی به صورت جداگانه قابل خرید می باشد. به همین ترتیب می توانید از بین هزاران مدل لوستر موجود در سرای ایرانی، هر لوستری را انتخاب کرده و بدون محدودیت خرید اقساطی کنید.
شارژ کم: سرای ایرانی برای خرید اقساطی لوستر هزینه های بسیار پایینی را در نظر گرفته است. یعنی هزینه خرید لوستر پله ای برای مشتریان زیاد خواهد بود.
فرآیند آسان: فرآیند خرید و نصب لوستر از سرای ایرانی سریع و آسان است.

مزایای دیگر:


نیازی به مراجعه حضوری نیست، می توانید لوستر را به صورت آنلاین از سرای ایرانی خریداری کنید و مراحل خرید اینترنتی اقساطی را طی کنید.
ارسال رایگان: سرای ایرانی لوسترهای خریداری شده به صورت اقساطی را به صورت رایگان برای مشتریان خود ارسال می کند.
خدمات پس از فروش: سرای ایرانی خدمات پس از فروش کامل لوسترهایی را ارائه می دهد که با قیمت پایین به فروش می رسند.آیا سرای ایرانی لوستر دارد ؟


مراحل خرید اقساطی لوستر از سرای ایران :


انتخاب لوستر: قبل از هر چیز باید لوستر مورد نظر خود را از بین لوسترهای فروشگاه انتخاب کنید.
انتخاب روش پرداخت: پس از انتخاب Deep، باید روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کنید سار ایرانی گزینه های پرداخت متنوعی شامل 3 پرداخت، 6 پرداخت، 9 پرداخت و 12 پرداخت را برای مشتریان در نظر گرفته است.

ارسال مدارک: برای خرید اقساطی فانوس باید مدارک هویتی خود را به سرای ایرانی تحویل دهید.
پیش پرداخت: پس از ارسال مدارک و انتخاب شرایط پرداخت، باید پیش پرداخت را پرداخت کنید. مبلغ پیش پرداخت برای هر نخ سیگار متفاوت است.آیا سرای ایرانی لوستر دارد ؟
دریافت لوستر: پس از پرداخت پیش پرداخت و طی مراحل اداری. یک لوستر دریافت خواهید کرد.

نکاتی که هنگام خرید لوستر از سرای ایرانی باید به آن توجه کنید:
قبل از خرید اقساطی حتما آیین نامه اقساطی را به دقت مطالعه کنید.
به مبلغ پیش پرداخت و مبلغ هر پرداخت دقت کنید و مطمئن شوید که توانایی پرداخت آن را دارید.
به موعد مقرر توجه کنید و سهم خود را به موقع پرداخت کنید.
لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل با خدمات مشتریان سرای ایرانی تماس حاصل فرمایید.
نتیجه:
خرید اقساطی لوستر از سرای ایرانی راهی آسان و مقرون به صرفه برای خرید لوستر مورد نیاز شما می باشد. با شرایط اقساطی متنوع از سرای ایرانی می توانید بدون دغدغه پولی لوستر مورد علاقه خود را خریداری کنید و از زیبایی و نور آن در منزل خود لذت ببرید. در پایان، ذکر این نکته ضروری است که شرایط اقساط لوستر در خانه ایرانی ممکن است در طول زمان تغییر کند. بنابراین قبل از خرید اقساطی لوستر حتما با واحد فروش سرای ایرانی تماس بگیرید و از شرایط اقساط فعلی مطلع شوید. نظرات کاربران را در سایت بخوانید و در نهایت با در نظر گرفتن همه جوانب بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.آیا سرای ایرانی لوستر دارد ؟


علاوه بر موارد فوق، توجه به موارد زیر ضروری است:


سود: سرای ایرانی به ازای هر خرید اقساطی به ازای هر مبلغ اقساطی سود اضافه می کند.
بیمه: سرای ایرانی فروش اقساطی لوستر گارانتی ندارد.
مرجوعی: در صورت انصراف از خرید اقساطی لوستر، قوانین خاصی برای استرداد کالا و استرداد وجه اولیه وجود دارد که باید پیشاپیش از سرای ایرانی درخواست کنید.آیا سرای ایرانی لوستر دارد؟

اشتراک گذاری