برای لوستر چه لامپی مناسب است
برای لوستر چه لامپی مناسب است

لامپ لوستر تاثیر زیادی در میزان روشنایی خانه دارد، بنابراین برای انتخاب لوستر باید به میزان روشنایی و رنگ لامپ توجه بفرمایید.بنابراین در اولین موضوع باید توجه داشته باشید که برای برای لوستر چه لامپی مناسب است؟

به طور کلی لامپ ها در سه نوع یخی ، مهتابی و آفتابی موجود هستند. توجه داشته باشید که لامپ های آفتابی نور زرد رنگ دارند و حس آرمش بخشی به انسان می دهند.توجه داشته باشید که این نوع لامپ ها برای اتاق خواب و اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن مناسب هستند.متخصصین ما در مالو به شما در انتخاب لامپ مورد نظرتون و بهترین لامپ به شما کمک میکنند.برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید 09020067993

لامپ لوستر تاثیر بسیار زیادی در تعیین حال و هوای فضا دارد.مثلا برای کافه ها از لمپ های خاصی استفاده میشود که در مساجد از این لامپ ها استفاده نمی شود.پس شما دوست عزیز اگر میخواهید بدانید که از کدوم لامپ باید استفاده کنید باید اول به این نکته توجه کنید که میخواهید برای چه فضایی میخواهید از این لوستر استفاده کنید.

برای لوستر چه لامپی مناسب است

بهترین لامپ هایی که میشه برای لوستر استفاده کرد

ما کلا دو نوع لامپ داریم که شامل لامپ های رشته ای و لامپ های ال ای دی، حالا مشخصات و ویژگی هر کدام از این لوسترها رو برایتان مشخص میکنیم و در مورد هر کدام از این لامپ ها اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار میدهیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

لامپ های رشته ای – قدیمی، پرمصرف، گرمای زیاد(برای لوستر چه لامپی مناسب است)

لامپ های رشته ای به طور کلی رشته هایی قدیمی هستند که حتما هر کدام از شما این نوع لامپ ها رو خیلی زیاد دیده اید.این نوع لامپ ها یکسری ویژگی هایی دارند که به شما میگوییم.این نوع لامپ ها بسیار پر مصرف هستند و گرمای زیادی هم تولید می کنند و نسبت به لامپ های ال ای دی نور کمتری دارند.دقیقا مثل موتور گازی که سروصدای زیادی دارند ولی توان کمی تولید می کنند.

لامپ های ال ای دی – به روز،نور زیاد، کم مصرف (برای لوستر چه لامپی مناسب است)

این نوع لامپ ها که قطعا شما زیاد دیده ایداین روز ها در لوستر ها ازش استفاده می کنند یکسری مشخصات دارند که الان به شما در مورد ویژگی های این نوع لامپ می گوییم.این نوع لامپ ها در واقعا نور زیادی تولید میکنند و همچنین مصرف برق کمتری دارند بنابراین از لحاظ اقتصادی هم خیلی به صرفه هستند و قبض برق کمتری را برای شما به ارمغان می آورند.البته این لامپ ها همچنین گرمای کمتری هم تولید میکنند.

همین ویژگی ها باعث میشود که این نوع لامپ ها برای لوستر از همه مناسب تر باشد.پس پیشنهاد ما همین نوع لامپها هستند.

لامپ های ال ای دیب انواع مختلف: ال ای دی فیلامنتی، اشکیو شمعی تقسیم می شوند.البته باید این رو هم بدونید که لامپ هایی که بیشتر برای لوستر ازش استفاده میکنند، لامپ های شمعی و اشکی هستند.

لامپ ال ای دی فیلامنتی:

این نوع لامپ ها بسیار سبیه به لامپ های قدیمی هستند و نوری شبیه لامپ های قدیمی تولید میکنند، ولی نکته ای که وجود دارد این است که این نوع لامپ ها به نسبت لامپ های قدیمی 85 درصد کمتر انرژی مصرف میکنند و منور بیشتری هم تولید میکنند.نوری هم ک تولید می کنند نور آفتابی و نور مهتابی هستند.

لامپ اس ام دی:

لامپ های اس ام دی نسل جدید تری از لامپهای نوین ال ای دی هستند و نور زیادی تولید می کنند و البته که انرژی کمی هم مصرف می کنند.این نوع لامپ ها به صورت چندتایی کنار هم قرار میگیرن و از انواع این نوع لامپ ها هم میتونیم به لامپ های حبابی و پروژکتوری رو نام برد.

لامپ سوزنی :

از دیگر نوع لام پایی ال ای دی جدید میتوان به لامپ های سوزنی اشاره کرد که نور زیادی تولید میکند و مصرف بسیار پایینی هم دارد.

فروشگاه اینترنتی مالو

اشتراک گذاری