تفاوت لوستر آلومینیومی با برنز

در اصل، لوسترها از برنز، ترکیبی از دو فلز روی و مس ساخته می شدند و از ارزش بالایی برخوردار بودند.تفاوت لوستر آلومینیومی با برنز
اما امروزه به دلیل افزایش هزینه ها و تورم و گرانی، فلزات دیگری در برنز به جای مس فلزات مانند سرب و قلع و غیره استفاده می شود که مورد قبول خریدار نیست.تفاوت لوستر آلومینیومی با برنز
ضمن اینکه وقتی فلز برنز به فروش می رسد ارزش آن کمتر از قیمت خرید است و از نظر سرمایه نمی توان روی آن حساب باز کرد جز اینکه لوسترهای برنز اصل را از تقلبی نمی توان تشخیص داد. یعنی نمی توان تشخیص داد که یک لوستر برنز اصلی است یا از فلزات دیگری در آن استفاده شده است تا زمانی که داخل لوستر بدون دو نیم شدن شاخه دیده نشود.تفاوت لوستر آلومینیومی با برنز

تفاوت دیگر آلومینیوم و مس برنز این است که از نظر وزن از آلومینیوم سنگین‌تر است و به دلیل مواد سبک‌تر مانند LCP، وافل، Yobot و سایر مواد مورد استفاده در سازه‌های جدید، سقف منازل و محل‌های کار مقاومت می‌کند. ورق مسی وزن بالایی ندارد و آنچه مشاهده می شود ترک بزرگی در سقف است و یا بعد از مدتی لامپ از سقف جدا می شود.


لوستر I-آلومینیوم دایکاست


ریخته گری یا دایکاست که به عنوان دیوارکوب های آلومینیومی ریخته گری نیز شناخته می شود، از ذوب شمش آلومینیوم خالص و فشار دادن آن به قالب و تشکیل قطعه و سپس خنک کردن آن برای تولید قطعه مورد نظر ساخته می شود.
در روش دایکست نیز مانند قالب گیری تزریقی، قطعه کاملاً جامد و با کیفیت است.

محصولات ریخته گری آلومینیوم بسیار ظریف و زیبا هستند، زیرا از روش دایکاست استفاده می شود و محصولات ریخته گری دارای سطح صاف و ابعاد دقیق هستند.
بسیاری از قطعات ریخته گری پس از خارج شدن از قالب نیازی به پردازش بیشتری ندارند و کاملاً متناسب با قالب هستند.

لوستر روناک مشکی طلایی 40 سانتی


قیمت لوستر آلومینیوم | تفاوت لوستر آلومینیومی با برنز


از آنجایی که لوسترهای آلومینیومی به مقدار زیاد تولید می شوند، باعث کاهش هزینه های تولید و در نتیجه ارزانتر شدن آن می شود.

با در دسترس بودن انواع لوسترهای فشاری، تولیدکنندگان لوستر توانسته اند هر سلیقه ای را برآورده کرده و لوستر مورد نظر را برای همراهان خود تولید کنند.


مزایای لوستر آلومینیومی | تفاوت لوستر آلومینیومی با برنز


هنگام خرید لوستر آلومینیومی گزینه های مختلفی دارید زیرا اشکال مختلف به روش دایکاست ساخته می شود و از طرفی لوسترهایی که به روش دایکاست ساخته می شوند ماندگاری بیشتری دارند و به دلیل اینکه لوستر جزو ابزارها نیست. که نگران نباشید که لوسترتان به زودی می میرد.تفاوت لوستر آلومینیومی با برنز

لوسترهای دایکاست آلومینیوم از تنوع بیشتر و مدل‌های ظریف‌تری نسبت به جنس‌های دیگر هستند.

معایب لوسترهای آلومینیومی

در خرید لوسترهای آلومینیومی باید دقت کنید که با نمونه‌های تقلبی آن روبرو نشوید، بنابراین برای خرید این مدل لوسترها از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.

اشتراک گذاری